PLAY

Skip to navigation

LEBIH 100 CHORD LAGU RAYA KLIK SINI!
Chord List: 09 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | NEW | TOP

Awi Rafael feat Ayai ilusi - Manusia Sempurna Chord



Awi Rafael feat Ayai ilusi - Manusia Sempurna Chord

Home > > > Awi Rafael feat Ayai ilusi - Manusia Sempurna Chord > > Awi Rafael feat Ayai ilusi - Manusia Sempurna Chord

Report Chord
D Am G Gm 2x

E
Mampukah aku hilang
D
Mampukah aku sadar
Em  D
Mampukah aku hidup tanpa kamu

Am
Yakinkan hati ini
G
Tabahkan jiwa ini

D Am
Manusia sempurna
G
Tolong ajarkan
Gm
Aku jadi sempurna

D Am
Manusia sempurna
G
Tolong ajarkan
G
Aku jadi sempurna

E
Mampukah aku tabah
D
Mampukah ku berubah
Em D
Mampukan aku yakin tanpa kamu

Am
Tundukkan hati ini
G
Bukakan mata ini

D Am
Manusia sempurna
G
Tolong ajarkan
D
Aku jadi sempurna
D Am
Manusia sempurna
G
Tolong ajarkan
Gm
Aku jadi sempurna

A# C
Aku tetap aku
A# C
Tolong ajar aku

C# G#m C# G# F# F#m

*
D
Yang mulus
Am
Yang benar
G
Yang kudus
Gm
Yang bersinar

ulang * 3x

D Am G Gm
Lalala.  2x

Ulang Manusia sempurna...

D C G D 2x


#Malaykord
Title: Awi Rafael feat Ayai ilusi - Manusia Sempurna Chord
Artist: Awie Rafael , Ayai ilusi
Review:
Rate: 4 dari 5
Posted On:

Kami tak menyediakan apa-apa download link untuk: MP3


✓ Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan.[REPORT CHORDS]





Comments :



Tidak Dapat Apa Yang Anda Cari? Request Chord Disini!