PLAY

Skip to navigation

Chord List: 09 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | NEW | TOP

Elizabeth Tan Feat Faizal Tahir - Setia Chord (2nd Version)



Elizabeth Tan Feat Faizal Tahir - Setia Chord (2nd Version)

Home > > > Elizabeth Tan Feat Faizal Tahir - Setia Chord (2nd Version) > > Elizabeth Tan Feat Faizal Tahir - Setia Chord (2nd Version)

Report Chord
G# D# A# Cm

G#              D#
Selamat pagi sayangku
A#          Cm
Apa khabar dirimu?
G#         D#       A#        Cm
Maafkan andai mengganggu lenamu

G#              D#
Andai pernah melukakan
A#              Cm
Maafkan ku tak sengaja
G#             D#       A#    Cm
Harus kau dan aku selalu bicara

*
      G#      D#   A#
Kau tahu kau satunya
      G#    D#       A#
Ku mahu kita selamanya

Chorus:
        D#                 G#
Kau dan aku Mungkin tak sempurna
         Cm                G#
Kau dan aku Tahu takkan mudah
        D#               G#
Kau dan aku Mahukan sempurna
         Cm                G#
Kau dan aku Mengharap bahagia

**
 D#
Setia aku
 A#
Demi dirimu
 Cm 
Setia aku
 G#
Hanya padamu

G#              D#
Andai hatimu berubah 
A#          Cm
Pasti ku cuba fahami
G#              D#      A#
Tetap ku melangkah terus berani

Ulang *

Ulang Chorus


Ulang **

G#        D#
Terima seadanya
    Gm           A#
Perbezaan kau dan aku
G#         Cm
Biarpun apa saja
D#               Fm
Ku percaya kau setia

D# A# 

         Cm                G#
Kau dan aku Mengharap bahagia


Ulang **

D#           A#   Dm 
Setiaku demi dirimu
D#           G#
Setiaku hanya padamu

G#               D#
Selamat pagi sayangku
A#            Cm
Apa khabar dirimu?


#Malaykord
Title: Elizabeth Tan Feat Faizal Tahir - Setia Chord (2nd Version)
Artist: Elizabeth Tan , Faizal Tahir
Review:
Rate: 4 dari 5
Posted On:


✓ Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan.[REPORT CHORDS]

Comments :



Tidak Dapat Apa Yang Anda Cari? Request Chord Disini!