- 0 +
search

Skip to navigation

Chord List: 09 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | NEW
TOP | 09 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | NEW

Bumiputra Rockers - Aku Hanya Serangga Chord



Bumiputra Rockers - Aku Hanya Serangga Chord

Home > > > Bumiputra Rockers - Aku Hanya Serangga Chord

Report Chord



Original key: 
Cm

Intro
Cm  A#  D#  G 
Cm  A#  D#  G 
Cm  A#  D#  G 
Cm  A#  D#  G 

Cm
Mengapa aku
A#                  D#
Tak dapat melupakanmu
A#              D#
Antara perjalanan
G                 Cm
Suci menangkap waktu
G               Cm
Membuat aku rindu
G               Cm
Membuat aku rindu...

Cm  A#  D#  G

Cm
Bukannya aku
A#                   D#
Tewas dalam perjuangan
A#             D#
Membelai impian
G              Cm
SD#entar tadi aku
G               Cm
Lihat sinar matamu
G                Cm
Lihat sinar matamu...

1
G#             A#  
Meronai garis-garis 
        Cm
kesetiaan
G#          A#
Semakin kelam
          G
Dan amat panjang
      Fm            
Bagaimana aku hendak 
       D#
melupakanmu
         Fm         D#
Dalam keheningan pagi
             G
Sering bertemu...


G#            A#  
Untuk esok biarlah 
         Cm
ia berlalu
G#           A#      
Lantas membuang mata 
     G
fikirku
       Fm          
Dan kenangan begitu 
             D#
payah melupakanmu
      Fm
Mungkin untuk
    D#       G
Selama-lamanya...


Guitar solo
Cm  A#  D#  A#
D#  G  Cm
G#  A#  Cm

Repeat from 1

Cm
Jadilah aku
A#                 D#
Pengingat yang setia
A#             D#
Setelah aku tahu
G               Cm
Aku hanya serangga
G                Cm
Di taman belantara
G                Cm
Di taman belantara...


#Malaykord



Title: Bumiputra Rockers - Aku Hanya Serangga Chord
Artist: Bumiputra Rockers
Review:
Author:
Rate: 4 dari 5
Posted On:


✓ Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan.[REPORT CHORDS]



Kalau korang suka dengan Malaykord boleh la belanja kitorang kopi [Belanja Malaykord Kopi 1 ☕ ]





Play Youtube
Play Tutorial Guitar


Senarai Chord Bumiputra Rockers


Siapa Bumiputra Rockers?

Cari Barang Berkenaan Bumiputra Rockers



Loading....


Cadar Pukal
<
>


Tidak Dapat Apa Yang Anda Cari? Request Chord Disini!